PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
- Reklamacje Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@madake.pl. Powyższe nie dotyczy Konsumenta i Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego, którzy mogą kierować reklamacje do Sprzedawcy w dowolny sposób.
- Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. Wzór reklamacji dostępny jest na stronie internetowej Sklepu.
-
Reklamacji Konsumenta lub i Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadniSprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta i Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta lub i Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
-
Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
-
Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U. 2017.459 t.j. ze zm.).
- Konsumentowi i Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Informacje o odstąpieniu od Umowy zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość (poniżej).
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy bez charakteru zawodowego w odniesieniu do niektórych umów - szczegóły zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość (poniżej).
- Konsument lub Przedsiębiorca bez charakteru zawodowego ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.
PONIŻEJ PLIKI DO POBRANIA:
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA