Jesteś tutaj: Strona główna » REKLAMACJE I ZWROTY »
REKLAMACJE I ZWROTY

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje należy kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu reklamacji można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres:sklep@madake.pl

2. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. Wzór reklamacji dostępny jest na stronie internetowej Sklepu. Stosowanie wzoru nie jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

3. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.

4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

5. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U. 2017.459 t.j. ze zm.).

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia (poniżej).

PONIŻEJ PLIKI DO POBRANIA:

pouczenie o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość

wzór odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość

wzór reklamacji

 

Sklep internetowy Shoper.pl